Oct 10, 2010

TANDA AKHIR ZAMAN & KEWUJUDAN SISTEM E-DINAR
by Dinar Emas (Pengedar Syiling Sedunia)


(Ini adalah pesanan dari Seri Paduka Panji Hitam ~ Berkenaan Sistem e-Dinar yang sedang dibangunkan)


Assalamualaikum saudara semua...

Sekiranya kertas kerja anda berkenaan e-dinar di masa akan datang beroleh keberhasilannya,

ini pesanan penting kami,

jangan sesekali mentauliahkan mana-mana bank pun di Malaysia untuk menguruskannya walaupun Bank Islam sekali pun.



Bina 1 badan bebas yang asing yang berbeza dari sistem Bank yang sedia ada tetapi masih berada di dalam piawaian Bank Pusat Malaysia.Saya mengatakan begini kerana sistem digital yang bakal anda bangunkan,

kelak akan berakhir dengan kepupusan kerana Nabi Muhammad pernah pesan,



===================================

Abu Bakar Ibnu Abi Maryam melaporkan,

bahawa beliau mendengar Nabi Muhammad telah berkata:

"Akan tiba suatu zaman di mana tiada apa yang bernilai,

dan boleh digunakan oleh umat manusia.

Maka simpanlah dinar dan dirham (untuk digunakan)"

Hadis dari rekod Imam Ahmad Ibnu Hanbal.

===================================



Benda & jasad yang di"maya"kan adalah tidak bernilai.

Kami meletakkan sistem kewangan kepada 3 fasa utama sebelum kedatangan Al-Masih Mahdi.

Fasa 1: sistem duit kertas hari ini (sedang diambang kepupusan)

Fasa 2: sistem duit kertas pupus & sistem duit digital mengambil alih

Fasa 3: sistem duit logam kembali dipakai (Dinar & Dirham)



Nota:Kita sekarang berada di Fasa 1 sempadan terakhir sistem duit kertas,

anda boleh melihat pembuktiannya apabila setiap bulan nilai USD semakin jatuh tanpa dapat dihentikan lagi.

Sedangkan kerajaan Malaysia mengaburi rakyat kononnya,

Ringgit Malayisa bertambah kukuh berbanding Dolar Amerika,

ini salah ye...

Kita sedang menuju ke pintu Fasa 2: sistem duit digital,

anda boleh melihat bayang-bayangnya dengan kehadiran Visa, Master Card, Paypal, e-bay, Touch & Go,

dan teknologi terbaru sistem SMS (sms pun boleh bayar duit),

buktinya ???

(setiap minggu anda akan hantar RM1.00 kepada facebook di Israel)

dan tanpa kami sangka,

anda di MMU mengena tempias sistem duit digital ini,

dengan memasang impian untuk menjadikan sistem duit digital e-dinar menjadi realiti,

sedangkan ini tidak diajar oleh Nabi Muhammad,

untuk membuktikannya,

maka Fasa: 3 iaitu penggunaan bulat-bulat syiling Dirham & syiling Dinar itulah yang disarankan oleh Nabi Muhammad akan menggantikan sistem duit kertas & sistem duit digital yang sedang gagal pada zaman kita bernafas ini...

Kerana itulah,

dengan izin Allah,

Hadis Sahih ini diabadikan untuk dibaca oleh umat akhir zaman iaitu kita yang bijak-bijak yang sama bijak dengan Umat Nabi Sulaiman ini supaya kita dapat beringat & berfikir,

kenapa hadis di bawah ni diabadikan untuk renungan umat Muhammad di akhir zaman ye ?.



===================================

Abu Bakar Ibnu Abi Maryam melaporkan,

bahawa beliau mendengar Nabi Muhammad telah berkata:

"Akan tiba suatu zaman di mana tiada apa yang bernilai,

dan boleh digunakan oleh umat manusia.

Maka simpanlah dinar dan dirham (untuk digunakan)"

Hadis dari rekod Imam Ahmad Ibnu Hanbal.

===================================



Tasik galilee di Palestin sedang mengering mengikut Sunnatullah (hukum alam)

iaitu ekosistem alam sekitar & dalam masa tak sampai 40 tahun sahaja lagi tasik air tawar ini akan kering dengan "genap",

kekeringan tasik Galilee yang pernah disebut sendiri oleh Nabi Muhammad & pernah juga disebut oleh Al-Masih Dajjal 1400 tahun dahulu

adalah tips penting pendedahan besar iaitu dengan keringnya Tasik Air Tawar di Bukit Golan itu,

maka Al-Masih Dajjal akan mezahirkan jasad fizikalnya,

dan ketika itu barulah misi Al-Masih Mahdi menuju ke arah barat dari arah timur akan bermula,

tahukah anda baginda di tengah-tengah kita sekarang ?

Apa kaitanya pulak ye dengan sistem e-dinar ???

Kaitannya ialah sekiranya ditakdirkan sistem e-dinar ini berjaya dilaksanakan

& kekal pula digunakan sebagai sistem pembayaran,

apakah anda fikir Al-Masih Isa & Al-Masih Mahdi sendiri akan meredhoi sistem ini yang anda berhempas pulas usahakan itu ?

Sudah pasti hati yang bersih akan mengenalpasti sistem ni masih mempunyai bayang-bayang sistem elektronik Yahudi

yang sedang berpusat ke Tel Aviv kesan dari sistem Dajjal yang sekarang ini kuat dipengaruhi oleh Zionis kan?






Teori mengatakan emas akan kering sekiranya ingin menjadikan emas sebagai syiling supaya dimiliki oleh semua manusia di dunia adalah 1 teori yang amat salah lagi jelek.

Teori ini diwujudkan supaya umat manusia tak menjadikan emas sebagai logam matawang.

Terkadang sedih kami melihat orang yang kononnya memperjuangkan penggunaan logam emas sebagai matawang,

tapi percaya pulak yang emas kononnya bakal habis kalau benar2 diterokai,

hello kawan2...

sampai hati ye kawan2 melukakan perasaan ALLAH ?

bumi ini kaya dengan emas tinggal lagi anda tak mencarinya betul2...

sedangkan Allah pula Maha Kaya lagi Maha Kurnia...

bahaya Oooo sesiapa claim yang emas akan habis digunakan kalau dijadikan syiling matawang untuk digunakan penduduk dunia yang berbillion2 ni ???



tak mungkin...

Kun faya kun....

kalau Allah nak jadikan pasir di tepi pantai menjadi emas dengan hanya berkat kalimah Al-Fatihah aje,

maka jadiklah emas dari pasir pantai,

kalau didatangkan 700 lori pasir untuk angkut pasir tepi pantai yang sebenarnya telah berubah jadi emas,

maka kalau Allah buktikan depan mata manusia & jin ianya takkan habis macamana ???

keimanan anda bermain di sini...

ini belum saya ceritakan bagaimana kunyit kat dapur itu,

anda boleh tukarkannya menjadi emas dengan kalimah suci ayat Al-Quran !!!



Untuk pengetahuan semua...

Isi perut bumi adalah menjadi rahsia Allah tentang bilangannya,

termasuklah gas & petroleum.

Apakan lagi yang bakal digunakan isi2 dunia ini oleh manusia hatta jin sekalipun.

Kalau benarlah emas akan habis dicedok dari bumi akibat ingin membuat syiling untuk penduduk bumi pakai,

nampaknya tak perlulah Nabi Muhammad melepaskan kata-kata berikut:



===================================

Abu Bakar Ibnu Abi Maryam melaporkan,

bahawa beliau mendengar Nabi Muhammad telah berkata:

"Akan tiba suatu zaman di mana tiada apa yang bernilai,

dan boleh digunakan oleh umat manusia.

Maka simpanlah dinar dan dirham (untuk digunakan)"

Hadis dari rekod Imam Ahmad Ibnu Hanbal.

===================================



Usaha pihak anda di Universiti untuk mencipta sistem e-dinar sangat digalakkan.

Tapi sayang ianya 1 sistem yang tak kekal rupanya.

Kami amat menyokong usaha suci anda,

tapi kami yakin sekiranya anda seorang yang faham dengan arif kata2 Nabi Muhammad ini,

sudah tentu kita sebagai manusia yang sedang berada di "future" lagi moden ini,

amat paham,

bahawa...

hanya emas & perak dalam bentuk "fizikal" sahaja,

dibenarkan dijadikan matawang untuk urusan jual beli,

bukan sistem duit kertas dan sistem duit digital dijadikan matawang untuk urusan jual beli.

dan akhir sekali...

sistem maya (tidak boleh dijadikan alat) untuk urusniaga.



Sekiranya anda seorang yang benar2 "Islam",

sudah pasti anda faham,

Nabi Muhammad hanya meredhoi "barangan komoditi" untuk dijadikan matawang:

komoditi tersebut ialah:

- emas

- perak

- kurma

- bijirin

-dan (cari sendiri...)



Sungguhpun sistem e-dinar disokong di sebalik tabir dengan emas fizikal di dalam bank,

adakah bank tersebut benar2 tidak amalkan debu2 riba ?

walaupun kononnya bank itu adalah Bank yang mempunyai ciri2 syariah ?

Jawapannya ialah,

emas dan perak di planet bumi ini,

adalah cukup untuk dijadikan syiling matawang,

ini adalah jaminan Allah kerana bukankah Allah itu Maha Kaya...?

untuk memudahkan anda faham,

takkan lah pulak anda nak beli 1 bijik telor ayam pun kena pakai Dinar kan ???

sudah tentulah penggunaan syiling Dirham akan mengambil alih...

Dinar = transaksi jual beli yang besar2 (beli kuda, bayar upah gaji, dll lagi)

Dirham = transaksi jual beli yang kecik2 aje (macam beli epal, sayur, ikan, dll lagi)






Kami tidak memaksa anda percaya cakap kami,

kalau pun sistem e-dinar ini berjaya dilaksanakan,

apakah anda yakin 2 pemimpin akhir zaman itu akan meredhoinya ?

Semoga misi anda semuanya berjaya.

Harta dalam bentuk maya adalah bukan harta sebenar.

Harta sebenar adalah bersifat fizik dan boleh disentuh.

Sedangkan sistem digital memerlukan tenaga elektrik,

tetapi elektrik kian beransur2 hilang akibat fenomena angkasa,

Dalam banyak rekod2 hadis sahih,

tidak ada 1 rekod pun mencatatkan,

yang manusia akhir zaman berperang dengan gaya yang luar biasa.

Bukankah hampir semua teknologi hari ini hatta senjata pun memerlukan elektrik...?

Elektrik sedang memupuskan dirinya...

Samalah halnya dengan kewafatan ulamak2 dunia yang kita sayangi...

ulamak 1 per 1 meninggalkan kita semua sebagai salah 1 tanda2 akhir zaman,

banyak pemimpin hari ini dilantik jadi pemimpin tapi bukan dalam bidangnya,

begitu jugaklah elektrik....

dan begitu jugaklah sistem duit kertas & sistem duit digital (yang juga bakal pupus),

dan matawang yang kembali kekal di akhir zaman hanyalah perak & emas,

yang dibentukkan menjadi syiling yang anda semua hari inimenamakannya sebagai Dinar & Dirham.



Islam akan kembali menjadi asing,

seperti asingnya Islam masa mula2 Nabi Muhammad menyebarkannya

di tengah2 jutawan Arab yang bergaya di tengah2 tamadun Arab di Mekah,

begitulah halnya matawang Islam hari ini,

penggunaan Dinar & Dirham telah nampak asing di mata penduduk dunia,

sedangkan tahukah anda,

itulah matawang umat manusia,

di mana-mana tamadun pun...

Dan tamadun Melayu yang kehilangan pyramid besarnya di bawah Lautan Cina Selatan,

adalah Melayu ini antara bangsa2 di dunia,

yang mempunyai rakyat yang suka berdagang menggunakan emas,

kerana itulah Semenanjung tanah Melayu dikenali dunia dengan pelbagai nama:

- The Golden Chersones

- Survanabumi

- Semenanjung Emas

- Seri Berjaya (Srivijaya)

- Zabaj



Anda mahu teruskan misi e-dinar...

Tahinah...

Bagus sebenarnya tapi tu lah...

bacalah balik statement kat atas ni ye...



===================

Long Live Mahdi & Isa...

Black Flag From the East

.===================



"Fellowship of the rings" (bergabungnya bangsa barat dengan bangsa Melayu)

"The Two Towers" (the 2nd twin tower will be here in KLCC)

"The Return Of The King" (when Mahdi comes, guided by Isa alaihisalam)

--->The Lord of The Rings<---

www.dinar-emas.com/vatican.html



Yang Ikhlas,

Seri Paduka Tengku A.S.

Wassalam.

1 comment:

  1. Pada April 2010, harga 1 Dinar cuma RM540 sahaja...

    Hari ini, 10 Oktober 2010 (hanya setelah 6 bulan)... harganya dah meningkat ke RM630

    ReplyDelete